ej no i jesli sie skusisz to napisz jak było...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 10 GDH "Przestrze˝" Strona G│ˇwna -> Wa┐ne informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 728
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 14:28, 08 Kwi 2014    Temat postu: ej no i jesli sie skusisz to napisz jak by┼éo...

to lepiej żeby te kromke raz dziennie zjadł..
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale zamaist nich staram sie zjesc albo kilka rodzynek albo sliwek sluszonych, albo po prostu owoc dobrze zrobilas, ze sie wyzalilas, przynajmniej wyrzucilas z siebie to co Cie boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Baci
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.dawata.de/eBoard-forum-Daweta-Forum-newthread-7.html]? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napiecie jest tu mniejsze wiec mimo wtyczki sprzety z Polski dzialaja wolniej . [link widoczny dla zalogowanych] jednak troszk─Ö si─Ö zmartwi┼éam dzisiaj jak to zobaczy┼éam moim marzeniem zawsze by┼éo miec kolczyk w p─Öpku i coraz bardziej boj─Ö si─Ö ze co┼Ť mi si─Ö stanie z nim
* Zdejmowanie tipsów - 30zł [link widoczny dla zalogowanych] cout.com&q=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E% 3C%73%63%72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2 wszystko juz jest ok. od grota?? Bee Gees - More than a woman [link widoczny dla zalogowanych]
Terza nie mam juz z nim kontaktu, zyje swoim zyciem i mam cudownego chlopaka nie ksiedza czy zakonnika!!!!! ja30 nic sie nie martw ja tez duzo na ten temat czyta┼éam ... wg. A co do Tureckiego podrywania, to kazda kobieta potrzebuje, zeby powiedziec jej mi┼ée s┼éowo, adorowac, a jesli My Polki musimy dlatg wyje┼╝dzac, to Wy Polacy powinniscie sie zastanawiac, co z Wami jest nie tak Prawie od tygodnia smaruje ma┼Ťcia ale czy to co┼Ť pomoze nie wiem, kurcze strasznie taka grub─ů mam t─ů blizne na pocz─ůtku by┼éa taka cienutka ale potem stawala sie coraz grubsza ;/ ajj. Czy kto┼Ť z Was mo┼╝e orientuje si─Ö gdzie przenie┼Ťli si─Ö fryzjerzy z Salonu Regina na Piastowskiej ko┼éo Altusa? 42 m2).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wybrałam dr Lenczewskiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
No i teraz nie wiem co robi─ç, jecha─ç czy czeka─ç mo┼╝e te zastrzyki zaczn─ů dzia┼éa─ç w ko┼äcu to ju┼╝ druga seria(a wcale nie ma┼éo kosztuj─ů). [link widoczny dla zalogowanych] =com.caynax.a6w&hl=en
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku był na suficie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

brokuły [link widoczny dla zalogowanych] wczoraj ledwno wchodziłam po tych schodach czułam jak mnie bola stawy kreciło mi sie w głowie itp poza tym piłam jak smok ale nic dziwnego i tak wszystko wypociłam hehe dzisiaj juz jest znacznie elpiej przeraził mnie tlyko spadek wagi tzn wiem ze to przede wszystkim woda no ale pomimo wszystko 5 kg to troche duzo jak na kilka dni no i brzuch mi sie juz przykleił do pleców hehe no ale nic ok uciekam wieszac pranie potem biore sie do pracy dzisiaj kolejne schody
Freaky Friday [link widoczny dla zalogowanych] midlipstr9.jpg Sam korzysta┼éem. jeste┼Ť tu┼╝ po szkole i brak Ci do┼Ťwiadczenia (wtedy co ┼éaska). Jeszcze tego samego dnia zg┼éosi┼éam si─Ö do Centrum Zdrowia Matki Polki gdzie zrobiono mi wszystkie badania i jak si─Ö okaza┼éo nie mam si─Ö czym martwi─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
dalej t─ů diet─Ö stosowac? Zmiany opatrunku wykonywane przez piel─Ögniarki te┼╝ by┼éy okropne jak jednym szybkim szarpni─Öciem zrywa┼éy opatrunek wraz z odrastaj─ůc─ů tkank─ů. Ale spr├│buj tak, je┼Ťli bedziesz pewna ┼╝e dasz rad─Ö nast─Öpnym razem przed┼éuzysz jak pisala Oczyszczona na poczatku. uwielbiam stopki ,przejrzyscie ulo┼╝one tematy.Ka┼╝dy temat opracowany z du┼╝o iloscia informacji i fotek.Tw├│j post nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi! Nigdy nie by┼éam jednak w tym salonie i nie wiem ile fryzjerek w nim pracuje i czy mam zaznaczy─ç, ┼╝e chc─Ö aby w┼éa┼Ťnie ona mnie obci─Ö┼éa. badania, zbada┼é mnie chirurg i nie wykryto zapalenia wyrostka, jak podejrzewa┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tesco kapelanka,chodze od roku robie wszystko kolor,strzyzenia,pielegnacje i za kazdym razem jestem zadowolona chociaz trafiam do innej fryzjerki
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny popieram to co pisa┼éa kole┼╝anka go┼Ť─ç i zgadzam si─Ö z ni─ů we wszystkim co napisa┼éa. hej wszystkim loczkomja tez mam krecone w┼éoski i sie ciesze heh czasem sobie wyprostuje np koniec roku swieta na codzien nosze rozpuszczone wlosk, spinam do ty┼éu lub nosze przepaski swietnie to wyglada.Po kucyku mi sie brzydko ukladaja wiec nosze go bardzo rzadko.Jestem brunatka i mam loczki za ramie teraz je zapuszczam bo jak sa d┼éugie to lok jest taki fajniejszy hehe skonczyla mi sie odzywka i musze kupic nowa oczywiscie do kreconych no i tyle serdecznie Was pozdrawiam moje Wy loczki hehe buzki
[link widoczny dla zalogowanych] SERDECZNIE POZDRAWIAM ;D
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie rozumiej─ů s┼éowa poczekaj. [link widoczny dla zalogowanych] Kiedys probowalam, ale niestety skonczylo sie na wielkich przygotowaniach Podziwiam was No ale nadal w zwiazku z aerobickiem szukam wspoltowarzyszki
Jaka by┼éa ta przerwa i jak si─Ö czu┼éa┼Ť,co z apetytem. Kazdy organizm jest inny i kazdy inaczej reaguje. nawet cholerne i obsesyjne wyrzuty sumienia po jedzeniu to mo┼╝e by─ç bulimia...? Pe┼éen profesjonalizm, mi┼éa, kompetentna i niedroga. Do mnie kiedy┼Ť zagada┼é jaki┼Ť facet na gg czy zgodzi┼éabym si─Ö na to, aby przyjecha┼é do mnie i np.poodkurza┼é nago tak za darmo, bo jemu to sprawia przyjemno┼Ť─ç i tak wyszukuje sobie r├│┼╝ne kobiety. [link widoczny dla zalogowanych]
Bo to jest jedyna rzecz, kt├│ra was tak naprawd─Ö obchodzi. a wybawie ale to jeszcze kuuuuuuuupa czasu ... m─Öcz─ů mnie up┼éawy to w┼éa┼Ťnie przez t─Ö nad┼╝erk─Ö, ale m├│j ginekolog mi powiedzia┼é ┼╝e nie mam sie czym za bardzo przejmowa─ç, bo z tym mo┼╝na ┼╝y─ç. tak jak jest narazie jest ok. Mimo wszystko moje ┼╝ycie jest cudowne. anemi─ů; Problem z prl pozosta┼é i leczenie trwa nadal- ale guz si─Ö wch┼éon─ů┼é i mimo za┼╝ywania lek├│w- teraz ju┼╝ dostinex- czuj─Ö si─Ö zdrowa i badania to potwerdzaj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

WES
[link widoczny dla zalogowanych]
O zgrozo 159 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A s┼éysza┼éy┼Ťcie mo┼╝e o dr Malinowskiej? [link widoczny dla zalogowanych] Ostatnio mocno przyty┼éam, mimo, ┼╝e nie jem du┼╝o.
nie wiem czy to trwa┼ée schudni─Öcie bo cze┼Ť─ç kg wr├│ci napewno, ale schud┼éam 6 kg przez 6 dni, dzisiaj rano wa┼╝y┼éam 62, pierwszego dnia rano- 68. Najgorsze jest to, ze moj maz nie pozwala ich zabijac. mo┼╝e si─Ö tam przejde jak b─Öd─Ö w pobli┼╝u bo mam 50km do nich a a┼╝ tak nie pragne fryzjera zeby specjalnie pedzi─ç tyle kilometrow MOJA WAGA TO 70 KG Co trzeba mie─ç ? [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie bez jakis zmian, moj ostatni post o wyjedzie z Poznania nadal tkwi w serduszku, bowiem tesknie, zwlaszcza, iz nie do konca wiem na ile i wogole czy pojade na swieta do domu Wiesz co sie wtedy dzieje , rozwalaja stawy i doprowadzaja serce do stanu przedzawalowego. Boh, jedni szukaja przez dlugie miesiace a inni znajduja ja od razu. pozdrawiam, Kwiecień ja na diecie od zawsze, od kilku misiecy staram sie byc na ubogoweglowodanowej i wiem, że ta słuzy mi najlepiej. A jak tam u Was?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 10 GDH "Przestrze˝" Strona G│ˇwna -> Wa┐ne informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin